Uw bezoekers registreren met een digitale bezoekersregistratie heeft verschillende voordelen. Met onze oplossing “Welkom” heeft u een bezoekersregistratie systeem dat standaard over uitgebreide functionaliteiten beschikt. Een professionele ontvangst van uw bezoekers met onze digitale bezoekersregistratie draagt bij aan de uitstraling van uw organisatie, is 24/7 beschikbaar en voldoet aan de geldende wet- en regelgeving.

Digitale Bezoekersregistratie

Ontvangst

Welkom wordt ingericht met uw huisstijl onderdelen en is hierdoor herkenbaar voor uw bezoekers. Door de design zuil of desk op de juiste positie te plaatsen bij uw receptie wordt de herkenbaarheid extra vergroot. Vooraf aangemelde bezoekers worden welkom geheten en gewenste, vooraf bekende informatie van de bezoeker, wordt getoond op het welkom scherm. Eventueel aanvullende informatie dient middels het touchscreen ingevuld te worden.

Registratie

Het registreren gaat snel en eenvoudig. Uw bezoeker vult zijn/haar naam in en krijgt direct inzicht in de reeds bekende gegevens en dient aanvullende gegevens in te vullen. Na het invullen van de gevraagde gegevens kan de registratie worden afgesloten en is de bezoeker aangemeld. De bezoeker krijgt in het scherm een melding dat de gastheer of gastvrouw ook aanwezig is.

Notificatie

Welkom zorgt ervoor dat de gastheer of gastvrouw een bericht ontvangt via Mail & SMS dat zijn/haar bezoek is gearriveerd en aangemeld. De gastheer of gastvrouw ontvangt ook een bericht als de bezoeker is vergeten zich af te melden na afloop van het bezoek. Dit voorkomt dat bezoekers nog wel zijn aangemeld maar niet meer aanwezig zijn.

SBCNL Digitale Receptie

Badge
Een optionele Cardprinter kan een gepersonaliseerde bezoekerspas printen. De badge kan bij een volgend bezoek weer gebruikt worden in de aanmeldprocedure.

Management
Online inzicht in bezoek gegevens en rapportage ten behoeve van ISO logboek is op elk moment beschikbaar en inzichtelijk te maken. Eigen invulvelden nodig, met Welkom zijn deze te realiseren.

Beveiliging
Welkom is volledig veilig voor bezoekers en gastheer of gastvrouw. Persoons- en bedrijfsinformatie is alleen beschikbaar voor de desbetreffende persoon. In geval van nood is er direct inzicht welke bezoekers aanwezig zijn binnen uw organisatie. Zijn uw bezoekers allemaal uitgecheckt? Door de notificatie tool is de registratie up to date. Eventuele regelgeving binnen uw organisatie ten aanzien van bezoekers kan door registratie in Welkom worden geaccordeerd.

24/7
Het digitale bezoekersregistratie systeem is 24/7 beschikbaar. U kunt het dus altijd inzetten waar en wanneer u maar wilt. Het bespaart u veel tijd bij ontvangst van uw bezoekers, de receptie medewerker kan de diverse andere werkzaamheden verrichten.

Marketing
Met Welkom krijgen de bezoekers na het verlaten van uw vestiging een mail en sms. U kunt hiermee uw bezoeker namens uw organisatie bedanken voor zijn of haar bezoek.